Gissa vart jag sitter.

Ja, kan ni gissa det? ;) Haha, på ett ganska okänt men ändå väldigt känt ställe (iaf för små fjortisar från central) hahahaha! Nej men jag sitter på badhuset oh väntar på att Paulina ska komma så ska vi in och simma. Gudars, det blev ju inget sist vi hade bestämt oss. Vi skulle egentligen hit imorse för att träna lite först och sen simma, men varken jag,Paulina eller Pontus vakna till liv i tid xD Smartass som vi är! Haha, nej men det ska bli kul. Har inte varit inne på badhuset sen 8:an i think. Det är rätt illa eftersom jag ÄLSKAR att simma, men nu blir det skärpning. Ska förmodligen köpa badhus kort så kan jag och Paulina dra hit och träna+simma. Om jag får tag på pengar så kan jag köpa ett redan nästa vecka :) Och nästa vecka ska vi ju börja med barnmats dieten, men det är ju bara för en vecka dock. Men ändå, haha. Så då kan vi ju passa på och träna samtidigt så vi kanske går ner lite ;) Haha, mjaa. Kanske det. Sen efter det här blir det väl hem och bara slappa järnet. Har inget för mig så, ska försöka övertala pappa att beställa den telefonen jag vill ha så betalar jag han 700:- när jag kan. Visst låter det bra?^^ Mhmm, nej men nu orkar jag inte skriva mer^^

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback