Glädjens dag.

Idag fick jag pengar så jag kunde hämta ut mitt paket :D Har även betalat alla räkningar och fyllt på telefonen så nu är allt det över, har typ 500:- men ska ha 240:- av jessica med :) Så klarar mig tills jag får pengar nästa gång :D Hihi! Anyway, kläderna var väl sådär. Legginsen var riktigt snygga på, dock var dom utvigda längst ner :O Helt konstiga, 5 linnen satt skit bra :) Dom andra 3 var lite korta, men det gör inget :) Kan ha dom under något :) Skit bra, men skulle behöva längra linnen så kolla på bubbelroom. Så kanske skulle beställa 2par där ifrån? Hmm! Vi får se :P Men nästa gång jag får pengar så ska jag faktiskt beställa skor från skopunkten, och då blir det Uggs. Kan vara gött att ha under våren ist för kängor :) Mjoo, men nu ska jag ta en propavan så jag kan sova inatt :) Yes sir!

-Hörs senare :)

Kommentarer
Paulina från Arvika

ska du beställa från skopunkten så säg till mig så kan vi beställa tillsammans så delar vi på fraktkostnaden =)

2011-02-23 @ 20:26:37 | http://okepp.blogspot.com
Paulina från Arvika

ta kort i kläderna och visa! Vi vill se =)

2011-02-23 @ 22:08:23 | http://okepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback