infektion?

Jo, jag har ju haft det väldigt svårt att sova den sista veckan. Och när jag har legat under täcket så har jag ju kokat av värme (brukar inte göra det) så har ju haft fönstret öppet 24/7. Men då fryser jag så jag pendlar hela tiden, men jag kan även svettas som en tok trots att jag har legat utan täcke och det har blåst från fönstret. Jag har ju inte kännt mig så bra den sista tiden heller, så berätta detta för mamma och hon tror att det är någon infektion eller något virus jag har fått. Så när jag ska till soc så ska jag gå till jouren och prata med dom, ska prata med dom om lite andra saker med. Så det passar bra. Hoppas verkligen inte det är något fel, orkar inte det ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback