Just a dream.

Ja, nu är jag hemma, eller ja. Har varit det ett tag faktiskt, men ja. Haha! Iaf, Drog ju till stan förut så när jag kom till stan så gick jag in på Kappahl och fann en tröja som det var något konstigt extra pris på som jag köpte (bild kommer imorrn) sen gick jag mest runt och kollade. Efter jag hade kollat klart där gick jag till kicks och luktade på min favorit parfym. Den luktar så jävla gött (Escada Taj Sunset), ge mig någon? SNÄLLA!!!!!!1!1!1!1111! Efter det gick jag till systemet, tänkte bara köpa någon cider som jag kunde dricka när jag kom hem. Så köpte en Aquatini och en ny Hanna´s (lägger upp en bild nedanför!) Efter det drog jag till mormor där dom höll på att lägga nytt golv i hennes kök, det kommer bli riktigt snyggt när det är klart och möblerna är på plats. Hon hade ett typiskt tråkigt lägenhets kök förut. Men nu har hon silvriga tapeter och grått golv(snart) Blir riktigt ljust och snyggt där :) Efter det följde jag med mamma hem och vi beställda mat från Dotteviks pizzerian. Jag käkade världens äckligaste och torraste kycklingrulle. UUUH! Aldrig mer igen, det var massa annans i och ingen kebab sås i :( Massa besviken. Vi tittade även på en film som heter 127 timmar. Lite små creepy faktiskt, sen kollade vi bara runt på tvn och sånt. Efter ett tag körde mamma hem mig och här sitter jag nu, ska strax fortsätta med filmen jag påbörjade förut. Men kollade facebook och då ville Paulina att jag skulle blogga :P Så här har du ^^



Smak: Mango/Lime
Pris: 16,90:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback