Mitt i natten inlägg (nästan)

Mjaa, klockan är 01:29. Håller på att installera ett videoredigerings program, håll tummarna på att det går :D Hehe, då kanske jag kan göra filmer att lägga upp^^ Älskar att pilla med sånt, iaf. I Fredags drog jag till Paulina, tog fem bussen in :) Mötte upp Paulina, när vi kom till konsum träffade vi på Jessica som fråga om hon också kunde komma och dricka med oss. Så hon skulle köpa mina älg öl :) Så fixade skjuts och allt så vi kunde fixa allt! yees, vi satt och tjöta och drack :) Men orkade inte dricka så jag blev full, blev mest glad :) Hehe, sen efter en stund kom Angelina,hennes pojkvän och Amanda Eriksson. Trevligt^^ Och ännu senare så kom BT och Lars (Jessicas pappa) Hade det riktigt trevligt, men vi avslutade kvällen rätt tidigt och det var faktiskt rätt gött :) Och idag (lördag) var det släkt kalas för Mia, det bjöds på drinkar,mat och tårta. Åkte till pappa direkt efter, har suttit där hela kvällen och bara tagit lugnt. Riktigt skönt när man är riktigt trött :P Hehe. Juste, ni som håller koll på bloggvärlden, ni vet ju att Kissie håller på med barnmat diet. Jag och Paulina funderar på att testa på det i en vecka :P och då kommer vi vara med varandra 24/7 så ingen av oss köper annat som vi inte får :P Haha, låter väl kul? *host* Nej, men nu ska jag gosa med mina underbara katter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback