Städelistäddag!

Mhmm! Måste städa, ska skura, plocka ihop ALLT skräp och plocka iordning så det ser bra ut här :) Sen ska jag även vädra, vädra med STORA bokstäver. För nu jävlar, nu ska det bli fräscht här igen. Fattar inte hur folk orkar i en lägenhet när det är ofräsch. Usch, jag klarar knappt av det här. Riktigt jobbigt. Funderar på att sälja den tv-bänken jag har och lägga undan dom pengarna så jag kan köpa ny om jag får den andra lägenheten :D Tycker ni kan hålla tummarna faktiskt! YesYes, ska bara vakna till lite. Iofs, har ju inte sovit något inatt. Men om jag får sitta en stund till så kanske jag piggnar till lite :) Mmm!! Men vi hörs senare^^

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback