Tur att....

.... det bara är jag här för fy fan vad mina fisar stinker. Gudars, men försöker släppa ut det mesta just nu ifall jag ska dra till mamma eller pappa senare. Haha, jag vet att ni vill veta vad jag gör :P haha, eller ngt. Kan ju säga en sak DET ÄR GUDOMLIGT GÖTT MED ISKALL COLA!! Oohja, sköj int! Ska snart ta och ställa mig och diska det jag har. Känns som om disken aldrig försvinner, när man väl har diskat så är det ett berg dagen efter. I don´t get it! Hatar det, iofs så är man ju sysselsat en liten stund. Haha, kommer ihåg förr. Tog ca en halvtimme för mig att diska, med tanken på att jag är uppväxt med diskmaskin. Men jag skulle överraska pappa en gång och ja, kändes som om disken aldrig försvann. Haha, okej. Nu nog om disk, disk, disk, disk, disk OCH disk ;) haha. Vi hörs senare, ska se om jag kan få tag på mamma på något roligt sätt. :P



Jag vill ha tillbaka mitt långa svarta hår, och min rätt så snygga stil. Gudars, kanske dags att ta tag i vikten ordenligt? Iofs, en sak som är bra. Jag börjar tröttna på chips, klarar knappt av att käka det längre. Men när jag får pengar så ska jag inför skaffa mig shakes som jag kan ta ist när jag blir göttesugen :) Nu ni jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback