Året som har gått del 2.

Jag kommer börja blogga normalt när detta är klart :)



Då var det dags för midsommar, vi fick besök från Arvika,Karlstad,Vara och Lidköping. Dock var nog den midsommar den värsta. Vill inte ens tänka tillbaka till den.



Dagen efter midsommar, alltså den 26:e Juni fick Sunniva 4 kattungar. Men tyvärr dog den sista, han var för svag. Jag har dom kvar än idag och alla är helt underbara.



Den 8:e Juli, eller ja natten till 8:e Juli bestämde jag mig för att åka till Arvika. För orkade inte sitta hemma och vänta över helgen. Sen den 9:e Juli var jag och kolla på lägenhet, det är den jag sitter i idag.



Den 10:e Juli var det fest hos Emanuel, jag,Emelie och Maddis tänkte "festa av oss" innan festivalen. Slutet av kvällen hamna vi på födelsedagsfest hos Jessica. Det var riktigt kul.



Sen var det dags för årets Arvikafestival, det blev först jobb med jour. Underbara människor men sen bytte vi till nattvandrare och herregud! Har nog aldrig haft så kul! Vi fick massa munkar, träffa massa roligt folk. Och jag fick äntligen se Volbeat live! Den bästa festivalen hitills. 



Den 23:e Juli flyttade jag tillbaka till Arvika, jag bodde med Emma och Emanuel i Dottevik, under den här tiden levde vi på inget typ. Fick tigga pengar av mamma för att kunna klara av att ge katterna mat och kunna köpa kattsand. Men vi klarade det, trots detta var jag på fler fester under den här tiden och drack som bara den. Jag hamna på psyk första gången och mitt psyke gick upp och ner ständigt. Men jag klarade det ändå. 




Den 1:e Sep var det äntligen dags, äntligen dags för eget. Var en riktigt bra dag och jag fick iordning på lägenheten. Katterna var glada över att kunna springa runt som galningar. Jag flyttade in på Onsdagen och på Fredagen kom Maddis hit <3 På Lördagen hade jag inflyttningsfest och vi var över 25st i min lägenhet. Galet, sen var Maddis kvar i några dagar, dock blev hon sämre så vi bara slappade i sängen och tjöta en massa. Var rätt gött.  Fast vi var lite på stan, köpte mössor och sånt :)

Fortsätter med del 3 senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback