En katt fattigare.

Ja, då var ET borta. Lite tomt känns det, fast han gav inte ifrån sig så mycket väsen ändå. Men ja, känns rätt skönt. :) Men ja, efter att Paulina hade varit här och hämtat honom gick jag till konsum och handlade lite. Köpte toalett papper som var helt slut,dipp,grönsaker och cola :) Mumsigt! Tänkte lägga upp mina "nyårslöften" lite senare, ska försöka göra en snygg bild som jag kan slänga upp sen :) Pappa var här förut med och hjälpte mig få upp en grej som jag kan ha hushållspapper i, eller ja. Han hade bara upp självaste hållaren, imorgon ska jag sätta dit den där grejen som pappret ska sitta i. Haha, ja. Men slänger upp 3 bilder på mig och ET :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback