En ny människa.

Herregud vad skönt det var att duscha, har kännt mig allmänt äcklig hela dagen så till slut fick jag nog. Hoppade in i duschen och rakade mig lite här och var, hade balsam i håret. När jag var klar i duschen tog jag våtserveter och tvättade bort resterande smink. Jag känner mig som en ny person, har även smörjt in händerna,armarna och ansiktet. Riktigt skönt, det enda som jag har kvar att smörja in är fötterna. Borde egentligen fila dom, men ja. Skulle egentligen behöva gå till såndär fotvårds grej för att få bort all död hud på fötterna. Blir så torr på hällarna hela tiden. Det är rätt jobbigt, iaf. Sitter och funderar på vad jag ska käka imorgon, det står mellan pyttipanna och kyckling. Men funderar faktiskt på kyckling, hmm. Jaa, det får det bli :) Nu ska jag plocka bort all disk och ta fram kyckling så den tiner tills imorgon.



-Lite bilder från helgen. Var en riktigt kul fest och jag träffa massa nytt folk och även gammalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback