Fluff-katter!

Jag har världens mysigaste katter, visste ni det? Hihi, älskar dom alla! Gudars, vad skulle jag göra utan mina fluff-katter? Dom ligger bredvid mig nu och myser :) Dom tigger klappar och vill bara bli älskade, måste verkligen säga tack till Emelie för att hon skaffade Sunniva! Uuh, hihi! Hur är det med er? Med mig är det rätt bra, är på bra humör. Tavk vare att jag fick sova inatt, var så jävla skönt :) Men samtidigt är det någon annan gnagande känsla inom mig, men den ignorerar jag för tillfället och försöker njuta av den härliga känslan. Ska snart ta tag i disken så det är borta och plocka upp resterande saker på golvet :) Mhmm! Har även nyss lagt kyckling i marinad, mums! Var ett tag sen jag käka det^^ Men ja, jag skriver senare :) 

-Hade guld tills senare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback