Goddagens.

Anonym om Videoblogg 10:e Jan kl 01:44.:
Tips: Pepsi Max kan du dricka hur mycket som helst. Det innehåller inga Kalorier och är som att dricka vatten, fast godare då :).

Tack för tipset! Jag som ÄLSKAR pepsi max. Mums :D Haha, har varit vaken en liten stund. Drömde en så jävla konstig dröm inatt så jag vet inte vad, gudars. Så jävla förrvirrande, tror inte jag kan få ner den i ord. Så låter det vara, tog ett jävla bra tag innan jag somna inatt. Tror nästan hade börjat blivit ljust ute :O Sov så jävla hårt i ett par timmar, usch. Får alltid sån huvudvärk när det blir så, inte alls skönt. Sen tänkte jag sova en stund till när jag vaknade till, men ville släppa in katterna. Jag kunde ju glömma att försöka sova, för det först så hade jag en tuffs som stod och putta på mig för det andra så håller dom på som galningar utanför. Låter som ini helvete! För det tredje så..... hade jag en katt som putta på mig. Haha, mjaa. Ska lite senare skutta bort till konsum och köpa grönsaker och frukt :D Sen ska jag göra hemgjorde hamburgare, var länge sen jag gjorde det nu. 




-Gött mos på kocki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback