Huvudvärk..

Idag har jag världens huvudvärk, jag är tröt och sleten. Har varit duktig och dammsugit hela lägenheten typ :) Så nu ser det någorlunda bra ut. Har fått något sår på lill fingret med, det är smått infekterat så ska senare (om pengarna går in idag) köpa plåster så jag inte får en massa skit i det. Usch! På Lördag ska man på tjejkväll :) Och om Paulina har pengar så ska vi dra till IKEA på dagen och shoppa, behöver få ur mig shoppingbegäret. Har ju presentkort så :D Hihi, ska köpa ben till sängen och gardiner hade jag tänkt :) Kan ju säga så här, är så glad över att jag har börjat umgås med Paulina. Hon får ut mig mer än någon annan har gjort på väldigt länge. Känner mig levande, visst. Vi kanske inte gör så mycket, men att ha känslan att det finns någon som vill att man kommer. Det finns INGET som slår det :) Mjaa, men nu ska jag..... Pussa lite på katterna :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback