Liten städ-dag!

Jaa, har städat lite i köket. Har en heldel kvar men vill se klart på Amacing Race först, har lite disk kvar som ska tas hand om och så ska jag plocka bort lite skräp och sånt. Tar och dammsugar och sånt imorgon hade jag tänkt, för det är ingen idé att ta det nu. Ska även ta och plocka ihop all tvätt jag har, hur i helvete kan det bli så stökigt? Gudars. Ibland blir jag galen på mig själv, haha! Idag har jag varit hos mamma hela dagen, mormor och Olle var där med. Käka lite mat,tjöta och sen käka vi lite fruksallad. Gud vad länge sen jag käka det! Uuhj.. Fick massor av bindor och såna serveter som man torkar ansiktet med när man ska ta bort sminket, dom sålde ut på apoteket :) Tack mamma! Så nu slipper jag oroa mig för det :) Har även satt upp den vita hyllan på toan igen, behövde mer utryme. Blev skit bra^^ Kan ta bild på det sen och slänga upp. Jaao, men nu ska jag kolla klart på tvn och sen diska det sista. 

-Skriver sen gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback