Slappar dag!

Sitter och kollar på tv, det är en film. Ska kolla vad den heter, min bästa väns bröllop hette den tydligen. Höhö, ikväll har jag varit hos pappa. Vi kolla på två filmer, den ena handlar om en kille som hamnar på Psyk och träffar sin livskärlek (det var faktiskt en komedi film, inget tragiskt i den!) Sen kollade vi på Trassel :D Fy fan vad bra den var, dock så var det världens sämasta kvalité så jag vet inte vad. När det var mörka scener så var det svart, man såg INGET. Men ska kolla på dne igen sen när det kommer ut en ny på nätet :) Sen gick jag hem, pratade med Emelie i telefonen medans jag gick. När jag kom hem så skrek Tuffs på mig, uppmärksamhets kåt katt? Om det är, haha. Men älskar han. Nu ligger han bredvid mig och sover gött :) Mys! Ska snart lägga mig för om några timmar kommer pappa hit och hjälper mig med benen till sängen så det blir rätt och det inte blir överbelastat och all skit. Yes sir! Funderar på att dra till Paulina imorrn med, vi får de hur det blir med det :)



Hello Kitty plåster Tuffs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback