Sleten.

Gud vad jag är sleten nu, mina fötter tar död på mig. Men fick med mig en massa saker hem som jag har velat ha länge :D Som gardiner,ben,lampa och kuddar :D Hihi, super nöjd med dagen då jag har haft riktigt kul och fått prata av mig. Alltså, inget depp. Bara prata. Träffa Angelina med^^ Länge sen nu jue :/ hmm, men ja. Ska ta bild på sakerna senare eller imorgon :) För nu orkar jag inte, ska även lägga upp videoklipp och bilder som jag har tagit :) men det gör jag inte nu. Tänkte fixa lite i lägenheten nu :) Hörs senare!

Thomas om Videoblogg.:
Kära Johanna, du är inte alls likt en kille för fem öre, närmare bestämt någon specifik hundras jag inte kan namnet på. MVH

Svar: Oj, tack :) Vem är du btw? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback