Ensamhet.

Den senaste tiden har jag kännt mig så ensam, jag har inte riktigt vetat vart jag ska ta vägen. Jag mår sämre för varje dag som går, oftast när jag skickar till någon och frågar om man kan hitta på något får jag inget svar tillbaka. Jag vrider mig i smärtor varje gång. Jag har daglig ångest,dagligt sug efter att skada mig,dagligt sug efter att supa mig full! Min sömn är värre, sover så lite att jag har ständig huvudvärk. Det är på nätterna allt är som värst, dom som är frivilliga med att umgås med mig bor för långt bort (Emelie) Jag saknar även beröring, är så jävla trött på att vara singel. Men vad ska man göra? Har blivit så inåt att jag knappt kan prata med folk.. Enda gången folk tydligen kan umgås med mig är när det är fest.. PATETISKT!





Är jag verkligen så tråkig nykter?

Kommentarer
Anonym kille

Söker du en kille som kan komma över och knulla dig när du behöver det?

2011-06-05 @ 01:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback