Goddagens!

Skepp o´hoj!
Haha, nej men. Hej! Sitter i soffan och lyssnar på när regnet öser ner och åskan mullrar, inte så kul att starta dagen så.. Men vad ska man göra? Har suttiti med huvudvärk så nu har jag fått i mig en tablett..
-Hur har natten varit då Janna?
-Jo, det kan jag svara på.. Visst, det är riktigt skönt med lite miljö byte. Men när jag inte sover i min säng så känner jag mig inte särskilt trygg. Sen halv sover bara och sen vaknar jag upp hela tiden.. Riktigt frustrerande kan jag säga, men det var riktigt skönt att ligga ner och bara ta det lugnt ist för att hålla på och tänka hela tiden.
-Tack för dom svaren, hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Haha, vet inte varför jag gjorde så xD Men men! Nu ska jag se om jag kan finna något att käka i detta huset..

Kommentarer
Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 05:42:48 | http://smsalåna.nu
Patrik

Jag ÄLSKAR åskmuller. Inget är så rogivande.

2011-07-19 @ 07:05:58 | http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback