Midsommar.

Hade en riktigt bra midsommar i år mot förra året, det var mycket trevligt folk, massa spel och alkohol! Jag lyckades bli full och känna mig berusad för första gången på länge, kändes riktigt skönt faktiskt. Idag har jag mest lugit på Emelie´s soffa då mitt huvud inte riktigt vill hänga med, och inte min mage heller. Men det har varit riktigt skönt att bara få vila upp sig så jag kommer hem pigg och glad och packar ner hela lägenheten :D För dom som bor i andra lägenheten nu flyttar ut sista Juli! Så Janna är väldigt glaaaaad! Ska ta och prata om lite planera när jag kommer hem med mamma :) Myees, saknar mina katter med. Men dom har det nog bra med Linn :) Neej! Nu ska jag höra med Emelie om hon vill ta en cigg, vart sugen på det..

Kommentarer
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-28 @ 02:04:06 | http://angelijnas.blogg.se/
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-28 @ 02:04:06 | http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback