Sömnlöshet!

Ännu en natt utan sömn, dock sov jag lite mellan 16:00-18:00. Sen gick jag upp och städa lite och la mig igen för mådde verkligen inge bra, men kunde inte koppla av. Tankarna var i full gång och jag orkade verkligen inte, så nu sitter man här igen.. Men har planerat lite, när klockan blir liiiiiite mer så ska jag möblera om lite och städa. Behöver stor städa, det är något som hänger i luften och jag äcklas. Så tror jag behöver göra om lite, ska byta plats på två möbler och så ska jag byta plats på en hylla. Senare idag ska jag även till mamma, ska bo där tills på Tisdag. Ska bli gött att ha liite mer kanaler mot vad jag har här. Och sen även få byta miljö i några dagar, oohja! Samma låt går om och om igen på spotify, vet inte varför men.. Länge sen jag hade en sådan dille på en låt..


Men ska nog plocka ihop allt skräp och gå ut med det och även plocka lite blommor från grannens träd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback