Bakning.

Eftersom jag inte har fått pengar idag så kommer dom imorgon och jag har tråkigt idag så jag frågade pappa om han hade ägg och margarin så han ska köpa det sen och då ska jag baka kladdkaka :D MUMS! Funderar på att göra en sats kladdkaka och en sats kladdkake muffins :D Det är så sjukligt gött^^ Mhmm! Ska bara finna ett bra recept med :) Så jag kan ju slänga upp det här sen när jag är klar, oohja! ^^ Är på bra humör trots vidrig jävla fitt huvudvärk, men vad ska man göra? Jag har då ingen aning >< Ska snart ta huvudvärks tablett och vila en stund, sen blir det att diska. Men måste vänta så disken får ligga i vattnet en stund, annars går det jue inte xD Eller jo, det gör det :P Men det är jobbigare. Jo, jag kan härmed avslöja att jag kommer få inneboende och det är ett stycke PAULINA! :D Kika in i hennes blogg :) Och då kommer vi ha 4 datorer för hon har 3 :P vi ska ta och fixa dom två som krånglar så kanske hon kan sälja den ena :) Mmh! Men ja! Skriver sen igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback