Bilder genom åren! forts...



Dagen efter jag färgade blond lugg så slängde jag i rött! Detta är sista dagen i Maj 2007.



Den 15:e Juni fyllde jag 17 och då hade det röda gått över till brunt. Min 17 års dag firades på Ingestrand och en liten stund på stan bland studenter och massa andra människor.




Efter jag hade fyllt så hade jag massa pengar så jag började bleka håret. Långt blondt fint hår hade jag.



Veckan innan Arvikafestivalen blev jag röd, som efter bara någon enstaka tvätt gick över till oranget.



Dom första dagarna på Arvikafestivalen såg håret bara skabbigt ut så gick till Kawaii design tältet och köpte en annan röd färg, resultatet ser ni på bilden ovanför här. Den här färgen höll sig ett bra tag.



Var i Lidköping halva sommaren, tror det var sista gången jag var där innan skolan så färgade vi mitt hår svart där bak. Så när jag kom hem någon dag innan skolan började så slängde jag i blond färg och sen även lite rosa för att se lite extra fin ut. Detta var Aug 2007.



I Sep 2007 åkte jag till Lidköping och då blev jag svarthårig igen.



Klippte lugg i Okt 2007, ångrade mig väldigt mycket efter men det växte ut.



I slutet av Oktober tänkte jag gå mot det blond igen, i luggen blev det bara över håret och det blev riktigt snyggt. Sista dagen i Okt var jag även på Ullared första gång! 2007



Slängde i lite rosa i det blond i luggen. Nov 2007.



Slängde i mer blondt och använde rött läppstift för första gången Nov 2007. V-lugg hade jag med!



Jul 2007 fick jag en ny kamera, var rätt ljus i håret och även lite rosa.



Blekte håret ytligare en gång och hade en konstig sne lugg.



Blev rosa inför nyår 2007.

Fortsätter sen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback