Hemma igen!

Uuh va gött det är att komma hem när man har varit bort en natt, speciellt när man har dygnat. Så nu är det mesta packat i Paulinas lägenhet och vi har fått hit 2 lådor med pasta. Hur sjukt låter inte det egentligen? Haha! :P Men jag gillar Paulina, hon är rolig^^ Hon har fått hit några lådor, mjaa. Ska strax ta och bädda min otroligt sköna säng(får inte lägga mig,får inte lägga mig!) sen ska jag plocka bort det som är diskat och sen diska det som ligger i diskon. Men funtar faktiskt först och främst på att ta ur allt först och skölja ur diskon och sen fylla på vatten igen... Hmmmmm.. Sen ska jag hänga upp en jul-kula som är sjukligt snygg (det är ljus-slinga i!!!!!) Maah, börjar se ut som en lägenhet :D Dock är det endel saker som ska bort. Som nattduksborda och tv-bänken. Men men, jag skriver mer sen när jag har pysslat lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback