om Fredagen som var.

Ja, som ni vet fyllde ju Paulina år i Fredags, så skrapade ihop till en fest. Slog ihop den med Andrea eftersom hon fyllde år i Torsdags. Allt gick jätte bra i början, alla hade det trevligt och så :) Men det började balla ur rätt tidigt då en person gick runt och störde sig på allt och alla. Till slut gick det över styr och Paulina kastade ut alla, utanför försökte JAG lugna ner två som stod och skrek på varandra. Ingen lyssnade och paniken och all ilska i mig blomma upp så mitt i allt kasta jag en vin flaska ivägen(som jag ångrar faktiskt) Sen började tårarna rinna och jag orkade med allas frågor "Vad händer nu då Johanna?" så jag gick där ifrån. Hörde hur folk skrek efter mig och jag fick massa sms, satte mig i gång eller ja. På en trappa in till en gång och grät, fy fan! Några försökte ringa mig och smsa mig så stängde av telefonen, efter en stund satte jag igång telefonen och skrev till Mattias att odm kunde gå mot ica. Sen ställde vi oss vid Godishuset/Amigo och prata, efter en liten stund kom Jonny och vi pratade lite. Hans ord värmde! Ringde efter taxi och drog hem, väl hemma fick jag sms från Andrea att hon hade blivit misshandlad. Detta hände strax efter att jag hade gått, ångest deluxe igen? Jaa. Så nu klistrar jag in en liten artikel från nwt.se om fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback