Orkelös!

Det är vad jag är, är så trött så vet inte vad. Gudars, ändå om jag lägger mig så kommer jag inte somna. Så ska sitta upp en stund till, sen har jag inte orkat lagt massa energi på datorn där av min dåliga uppdateringar. Så att ni vet :) Idag var det en rätt lugn dag, var allt för trött för att gå upp ur sängen. Ville bara ligga i sängen hela dagen, men tog mig upp en stund sen vart det under täcket en timme eller två igen. Kände av allergi lite och man blir så jävla seg av dom tabletterna. Så det blev att vila en stund, sen bar det av till Paulina´s lägenhet :) Dock på vägen dit så låste sig benet på mig, gjorde riktigt ont. Men tog mig fram till slut, vi beställade pizza på amigo och firade att allt har gått så bra som det har gjort :D Jerry ska ju ta över lägenheten hennes :)

Strax efter sex kom mamma för vi tänkte ta med ena spegeln och en byrå, vart lite små trångt men det fixade sig till slut. Gött dä! Hehe :) Så det blev hem och fixa iordning, jag tog tag i disken och Paulina dammsugade :) Vi är ett riktigt bra team ;) Hehe, sen har det blivit slappt framför tvn/datorn resten av kväll. Imorgon kommer Andrea hit och vi ska planera inför fredagen då det blir fest i Paulinas lägenhet. Blir ju typ golvfest ;) Blir nog riktigt kul, i hope xD
















Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback