What the hell?!

Har nyss lagt disken i blö,rensat lådan och plockat bort allt skräp :) Ska strax plocka bort det som är rent sen ska jag ringa till pappa och höra om han kan köra mig till Paulina. Men ska fråga om vi kan handla på lidl innan så tar han med sig extra nyckeln så kan han gå in med sakerna när han har kört mig till Paulina. Fan vilken bra plan. Då ska jag även höra om lådor åt Paulina där som man kan ta med :) Eftersom hon håller på att packa just nu, vi ska dygna inatt btw. Så ska jag vara med imorrn när hon har visning för lägenheten. Så ja, ska snart packa ned det jag ska ha med mig. Alltså lite smink,bindor och något annat att ha på sig. Eller kanske kan ta på mig det nu direkt så är det gjort :P Haha, jaao! FAN, kom på att jag måste köpa tops för måste rensa Tuffs öron! FAAAN, aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback