You are fucking perfect.

Var inte så länge sen man gick upp, men nu är jag uppe. Har duschat också^^ Var riktigt gött :) Hehe, imorse så hade Paulina öppnat dörren (tror jag) så då hade Tuffs älskling kommit fram till mig och så kurra han :) han är så mysig på morgonen, han ska antingen ligga klöss på mig eller under täcket. Så jävla mys! Nu sitter vi och väntar på att andrea ska höra av sig för vi ska planera inför Fredagen :) Typ prata ihop musik vi ska ha och fråga vilka vi ska bjuda och sånt. För det blir 41års kalas (Paulina fyller 20 på Fredag och Andrea fyller 21 på Torsdag) och utflyttningsfest. Höhöh. Kommer nog bli bra det här, men det kommer nog komma fett med folk! ooohja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback