Godmorgon!

Godmorgon. Förlåt för det långa blogg upphållet, men jag har verkligen inte haft något att skriva om. Min dagar har gått ut på att försöka sova,städa,lägga mat,diska,städa lite till och leka med katterna. Inge mer har hänt sen sist jag skrev, har väl varit på lite fester och sånt. Men ja, inget jag har orkat skriva om. Ska försöka få tillbaka bloggandet igen, men kan inte lova er något.. Men i helgen ska jag iväg på äventyr. Träffa underbara människor, dricka lite och bara va. Så jag slipper allt här för några dagar..

Dom senaste veckorna har jag sovit så dåligt, så jag vet inte vad. Sover max 2-4 timmar per natt om ens det, klarar inte att somna in hur mycket jag än försöker. Som imorse, eller ja. Som förut, höll på att somna. Jo vill ni vet vad som händer då? Jo då går brandlarmet på konsum igång och det står en massa traktorer utanför och gräver och har sig, sen så åker det en massa lastbilar förbi och skit. Så till slut gav jag upp, vände på mig och kolla på tv ist.. Så jävla töligt.. Men nu ska jag kolla egenom min packning och se så allt är med som ska med :)



Är du full, så är jag fullare. Är du dum, så är jag dummare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback