Inge sömn!

Nope, är inte trött för fem öre så ska försöka hålla mig vaken en stund till. Sen ska jag ta och diska och ta lite små plock i lägenheten och sen ska jag ta och försöka få lite sömn, väntar på att jag ska få brevet från soc jue så jag vet när pengarna kommer in. Men borde få det senare idag (när posten kommer alltså!) För får in pengarna samtidigt som jag får brevet och pengarna skulle skickas ut idag så borde få in dom idag :) Hoppas det iaf! Isf ska jag in till stan och handla och sånt lite senare :) Ska köpa en tröja också som jag har velat ha ^^ Yaaay! Så nu tycker jag att NI ska hålla tummarna på att jag får pengarna senare idag^^ Myees. Förut hade jag så tråkigt att jag började sätta upp julgardiner i vardags-rummet och i köket :) Mys jue! Nu är det bara gardiner som ska upp i hallen och i sov-rummet :D Yaaay! Men just nu sitter jag och kollar på AMA, det är tydligen live. Lite kul :) Neeh, ska fortsätta kolla på AMA, skriver nog senare igen :)



Saknar Maddis! <3

Kommentarer
Maddis

Aaaaaaw,saknar dej med jättemassorhimlamycket!

Kanske kommer upp till dej på nyår om det är okej. Vi får se ;)

2011-11-21 @ 14:08:53 | http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback