No money.

Inga pengar idag så borde få imorgon, hoppas jag iaf! Och då ska jag be pappa att hämta mig så jag kan hämta ut ett paket på styckåsen och så ska jag handla med för det behövs, börjar eka i frysen och kylskåpet nu. Vill ha god mat hemma och inte något som jag inte vill äta >< Tvinga i mig pulvermos och fiskpinnar. Inte okej just nu! Hade varit bättre om jag hade haft någon god sås till, men icke sa nicke! Så nu ska jag lägga mig och tycka lite synd om mig själv. Mhmm! Blir nog bra det, ska ta propavan väldigt tidigt idag så jag kan få lägga mig i tid och vakna i tid imorgon och ha pengar på kontot.. Hoppas jag iaf!

Har även ännu en gång hamnat i en period då jag är känslig för allt! Börjar gråta för minsta lilla typ, det är smått jobbigt faktiskt. Orkar inte detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback