Om sanningen ska fram.

Lite saker om mig:


Om jag smsar/ringer eller skriver på msn med någon och personen inte svarar så får jag för mig att den personen hatar mig,tycker jag är äcklig och aldrig mer vill prata med mig. Om någon skriver fel till mig och jag tar det negativt så känner jag att jag bara vill dö och personen hatar mig. Under de senaste fyra åren har jag haft känslor för två personer. Under de senaste fyra åren har jag utvecklat en rädsla för att ha ett förhållande ändå vill jag ha ett. Jag kan känna mig som ensamast i världen trots att jag sitter med 30 personer runt mig. Jag har väldigt grov seperationsångest och bråkar aldrig med någon även om jag hatar den personen så mycket att det gör ont i mig.
Jag har lätt för att misstolka vissa ord och får för mig att det är negativa saker riktade mot mig.




Jag var på psyk förut och läkaren började prata om diagnoser,
han gav mig frågor jag inte riktigt förstod heller.
Han tror jag har borderline och jag vet inte riktigt vad jag ska tänka eller tycka.






Kommentarer
Marion - Nedatvikt.blogg.se

Tolka mig inte fel nu älskade du. Men vore det inte fantastiskt om du fick en diagnos ? Tänk vad du skulle kunna förstå dig bättre då och slippa känna dig ensam om dina tankar/beteenden. Nu är det ju inte så enkelt att sätta en diagnos på folk och alla lever efter samma mönster, utan det kommer bli en Janna-fierad diagnos som passar dig utmärkt. Jag tror det skulle vara bra om de fick ner det svart på vitt hur du har det så det enklare blir för både dig och dina anhöriga att veta hur du har det och vad som försiggår i ditt huvud :)



Älskar dej

2011-11-01 @ 14:03:36 | http://nedatvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback