Planer.

Har börjat planera lite inför nyår, Jessica ska förmodligen hyra gropa här i Dottevik och dra ihop det gamla gänget. Det kan nog bli riktigt kul :) Sen har jag lovat henne att nästa gång jag färgar håret så ska jag färga lila och blondt. Men funderar på att ta svårt och blondt :) Har inte haft det än så, så då behöver jag egentligen bara bleka den delen av håret som ska vara blond. Men vet inte om jag ska ha övre svart och undre blondt eller tvärtom. Det märks :) Sen den 25:e blir det till Challa :) Jag ska kolla efter färg och födelsedags present till syrran, får se om jag finner något kul ^^ Hoppas det iaf, men iaf. Jag ska renovera köket lite :) Måla på ena vägen,byta ut knoppar och köpa kakeldekor :D Men står mellan rött och lila.... Hmm. Märks vad det blir^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback