Sjuka Janna.

Ja, har tänkt att försöka ta upp min blogg igen. Den har varit väldigt död det senaste, men nu ska jag försöka börja blogga igen och även försöka få upp flera videobloggar med :) Har haft kompisar som har sagt till mig men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men får försöka ändå, bara för att göra folk glada :) I Lördags var jag i Götene hos Emelie på fest, var riktigt kul. Träffa folk som jag inte har träffat på länge och massa alkohol, är även rätt stolt över mig att jag har såpass självdiseplin (stavning?) så jag vet när jag ska sluta dricka. För dom senaste gångerna jag har druckit och det har snurat till har jag spytt och vill verkligen inte spy då. Så ja :) Ska ta och ladda upp lite videos tänkte jag från helgen :) Det kommer i nästa inlägg.

Sen jag flytta in i den här lägenheten har jag varit små krasslig och inte mått så bra. Har varit förkyld och jävlig men trodde det skulle försvinna men blev sämre förra veckan och natten till Måndagen vart jag sämre och vakna upp av att jag knappt kunde andas. Kan ju säga att det inte var allt för skönt, igår morse fick jag nog och mamma körde upp mig till akuten, men väl där sa dom att jag skulle vänta till på verkstaden (vårdcentral) skulle öppna. Så då var det bara att gå och vänta på bussen in till stan eftersom jag knappt kunde gå utan att hosta ut lungorn. Så väl på verkstaden så fick jag träffa en sjuksköterska i någon lite minut sen skickade hon ut mig så jag fick anmäla mig på nytt hos en läkare. Hon lyssnade på lungorna och sa att slemet sitter i dom stora luftvägarna och eftersom jag inte får upp slemet så fick jag mollipect utskrivet. Så hoppas jag blir bättre snart!





Vill ni veta en sak?
Jo, men det är klart..... Jag längtar till Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback