Jävla förkylning.

Det är nog det enda jag kan säga just nu, hostar som en tok. Ibland hostar jag så jag nästan spyr och det är INTE trevligt ska jag säga er. Igår när jag kom hem från festen hos Sandra så slog förkylningen till lite mer, ibland får jag ryckningar i kroppen som är riktigt obehgliga och det känns som om jag ska svimma. Så ska be mamma att ringa till verkstaden (vårdcentral!) på måndag så jag kan få kolla vad det är. Kanske får börja på pencilin, men kommer ändå ha fest nästa helg men jag kommer nog bara dricka cola.. Så länge jag får gå på marknaden så blir jag glad, MÅSTE köpa strumpor i år.. Kom ju aldrig till marknaden förra året eftersom ingen ville gå med mig och vill inte gå själv... Jätte kul. Maddis ska ju komma :D Så det ska bli riktigt kul, längtar till det! <3


Kommentarer
ava

brukade ha tråkigt på mitt sommarjobb och läsa på medicinförpackningarna ibland, och jag hittade ganska många typer av pencillin som inte hade någon verkan tillsammans med alkohol, de var alltså OK att dricka. så har du tur kanske du får en lite galen helg ändå :)

2011-09-25 @ 05:19:04 | http://baraava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback