Fullt ös!

Har precis kommit hem  från att ha varit på stan,gått med det man ska ha hos Texas till henne,börjat på en spel-lista och tjötat med Gunn! Rätt gött att ha fullt upp ist för att sitta här och bara vänta hela tiden, bytte nyss diskvatten också så jag kan diska. Men först blir det en behövlig dusch, sen kanske kika på vad fan man ska ha på sig imorgon för imorgon blir det inflyttningsfest hos Texas :) Mums, äntligen får jag min minttu jag har längtat efter <3 Minttu,o´boy och mjölk.. Det suger lite i groggtarmen ska ni veta ;) haha, köpte cider och öl med så nu har jag nästa helg också och kanske lite till mârten :) haha. Köpte även någon mango likör, får se imorgon om det är något god :) Hoppas det iaf, jag gillar ju mango så. Hade ju tänkt att dra upp bloggandet igen och skriva lite varje dag men har havft fullt upp med att leva ett liv utan datorn. Iofs, kan ju blogga från mobilen. Men det var bara krånglit så orkade inte med det xD Haha. 

Har ju varit iväg och kastrerat Tuffs och han mår bra, har även börjat med en kur mot öronskabb på båda katterna. Vill ju att mina hjärtan ska må bra <3 Har "kastat" ut 1550:- sammanlagt typ nu. Haha, men så blir det. Men han mår iaf bra och nu väntar jag bara på att han ska sluta kissa inne, senast det hände var inatt men det var nog för att det låg en påse i soffan. Men läste någonstans eller om någon berätta att det tar upp till 2v innan dom brukar sluta med sånt. Så bara går och väntar så man kan ställa fram skor igen och ha öppet till sov-rummet så dom kan komma in och sova bredvid en :) Längtar efter det, men nu.... Nu ska jag faktiskt ta mig en dusch innan Melinda och Texas kommer tillbaka :) kanske slänger iväg ett inlägg senare, det märks. Det är ju många som vill att jag ska börja blogga igen :) Kul att många uppskattar det^^ 

Tjingeliiing!



Gose Tuffs, en kvart efter han hade kommit hem från kastreringen så låg vi och gosa på golvet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback