Suprise!

Har suttit hela dagen med blogg.se uppe och tänkt att skriva något men kommer inte på något. Men iaf, hej igen! Tänkte ta upp bloggandet igen faktiskt! En positiv sak som har hänt är att min mage förmodligen har minskat det senaste, den har krymp för klarar inte äta lika mycket längre. Har ju levt på knäckebröd,nudlar och vatten dom senaste två veckorna. Lite tragiskt, men har inte haft ork till att fixa mat och så har jag inte haft pengar till att köpa något gött. Men nu har jag fått pengar och igår unnade jag mig en blandsallad på Charlies med Paulina :) Var massa mys och kunna och snacka massa massa om allt oh inget :) Färgade även håret igår till rött, var så trött på att vara blond, varit det föööör länge. 

Jag längtar inte tills på Måndag för då är det dags för kastrering på Tuffs, rädd att det ska bli som med Dumbo.



I'm at a payphone trying to call home
All of my change I've spent on you
Where have the times gone
Baby it's all wrong, where are the plans we made for two?

If happy ever after did exist
I would still be holding you like this
All those fairytales are full of sh*t
One more fu**in love song I'll be sick
Maroon 5-Payphone






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback