Varför håller jag käften?

Det verkar som om ALLA slänger ur sig saker som får mig att ta illa upp.. Precis ALLA, mitt psyke börjar verkligen dala och orkar inte med detta. Alltid är det något, gråter hela tiden känns det som när jag är ensam. Därför har jag det senaste sökt mig till grannarna. Men det är inte varje dag det går och då sitter jag är hemma och mår SKIT och bara vill gå under jorden. Fan, varför ska jag ta åt mig så jävla lätt? 

Sitter just nu och kollar på "Last chance to live" har kollat på dom två eller tre programen som har varit innan också.. Man blir ännu mer peppad till att gå ner i vikt, så när det är slut så funderar jag faktiskt på att gå ut och gå en tur runt Dottevik. Bara för att, eller så ska jag städa på altan. Har massa saker där som ska slängas och sånt. Det märks.. Men nu ska, sätta mig och kolla in i väggen eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback