Jag kan inte sova. Får snart panik och ång...

Jag kan inte sova. Får snart panik och ångesten ligger högt upp på ytan. Saknar Dumbo, tror inte chocken har lagt sig än. Vill ha tillbaka honom, krama om honom och lukta på honom. Han hade alltid en speciell doft i pälsen. Var det jag som gjorde fel? Skulle jag ha väntat med kastreringen? Var det veterinärens fel? För många frågor som snurrar runt och för få svar! Blir galen, får för mig ibland att jag ser och hör honom, är det något fel på mig? Eller är han kvar här? Har sådan stor lust att skära mig, det har lugit på ytan i en månad nu. Har varit nära ett par gånger, men har ju lyckats att lägga ifrån mig det. Men för varje gång blir jag svagare för det. Snälla, kan inte någon skjuta mig så jag slipper lida? Förlåt för detta inlägget. Men var tvungen att skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback