Börjar om på nytt.

Ja, imorgon ska jag till min sjuksköterska och då ska jag be om en ny matdagbok. Ska börja om på nytt och lägga i en till växel med träningen nu när det ändå finns ett gym i Dottevik. Så köpte cola förut som jag får njuta av idag, sen blir det inget mer cola eller godis på vardagarna. Det har varit väldigt mycket nu det senaste, vill ner i vikt och det är verkligen dags nu. Orkar inte se ut som jag gör nu, så nu ska magen bort. Lite av den iaf, så jag sen kan köpa snygga kläder som jag kan ha på mig utan att vara rädd för att det ska vara för litet och sånt. Yees! Nu ni jävlar.

Kommentarer
Emelie

You go girl! Stöttar dig i kampen! <3

2012-07-30 @ 04:02:24 | http://takeitontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback