En snöig dag.

Blir så trött, vill inte ha snö! Vill ha vår, men men. Vad ska man göra åt  det? Ska tydligen regna på Fredag så då försvinner väl det mesta? I hope! Gårdagens inlägg kanske oroade alla, men det är lugnt. Ni behöver inte oroa er, har inte mod till att göra något. Hade ett långt samtal med försäkringskassan imorse och hon jag prata med var väldigt trevlig och tycker också jag ska försöka fixa att jag får pengar via dom ist, får mer hjälp med att göra saker. T.ex att gå kurser,gym kort osv! Känn riktigt bra, för imorgon ska jag ner till Outlet gym och köra en test omgång där. Om jag tycker om det så kommer jag försöka fixa gymkort där, för då kan jag dra dit med Paulina och träna gärnet! Men eftersom jag inte tränar så ofta får jag ta det rätt lugnt, har ju även en jävla hosta. Inte så kul, men börjar faktiskt bli bättre! TACKA GUDARNA! Eller ngt, haha. Nej men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig så jag kommer upp imorgon. Ska till soc innan och lämna in en räkning, yeees sir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback