Fullt upp!

Enda sen jag vakna imorse så har det varit full rulle, så är rätt sliten just nu. Började dagen med att snabbt slänga i mig lite frukost, sen dammsög jag sov-rummet och fixa iordning där. Sen kunde jag sätta mig en lite stund innan det vart till stan för att hämta ut p-piller till Sunniva. Köpte mig även en glass och sen upp till psyk i onödan! Fick träffa min sjuksköterska i 20 min, vägde mig lite snabbt sen fick jag sätta mig och vänta på bussen. Direkt efter det vart det till Ica för att handla och efter det hämta pappa mig och jag fick handla på lidl så nu är matförrådet fyllts på. Sen hem och packa upp allt och göra iordning och efter det gick jag till Jessica för att grilla. Var så jävla gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback