En helt vanlig dag.

Mjaa! Så är det faktiskt, dock är det så jävla varmt ute trots moln och regn i luften. Fick nästan panik förut när jag gick ut för att möta mamma som hade handlat med ost och matlagninsgrädde från Lidl! Snäll mamma, känns lite onödigt att åka dit bara för dom två sakerna. Så bad mamma köpa med det :) Yees! Funderar på vad jag ska göra idag, är sjukt rastlös men har inte riktigt orken till att hitta på något. Men iaf, tror denna sommaren kommer bli bra. Kommer ju bli ännu bättre om FK går igång för då har jag fler möjligheter, men ja. Det som är planerat är ju att börja sommaren med att fira mig genom att grilla och partaja lite :) Sen är det ju Midsommar, efter det blir det ner till Götene/Lidköping för lite drickande och njuta i solen :) Sen har jag även planerat med några att åka och campa någonstans så man kan njuta lite utan datorn och sånt :) Ska även till Torsby, eller ja. Någonstans ovanför Torsby med das familjen! Kolla på vart släkten kommer ifrån och sånt, ska även till 'Götene/Lidköping yttligare en gång för Lidköpingscruisingen :D Wohoo! Var sjukt länge sen, ska ju dra med Emma ner över också, för det var länge sen för henne också! Sen kanske man, om jag har pengar gå på  hamnfesten som är helgen innan alla skolor börjar, eller? Är jag helt ute och cyklar, men men. Så det är några saker som är innbokade under sommaren, känns gött så det inte blir som förra sommaren att man satt inne i lägenheten hela tiden. Förutom då jag gick på krykor, då ville jag göra något hela tiden! HAhah, smartass!



Kommer bli en bra sommar med underbart folk, det är vad jag tror! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback