Mamma är hemma!

Igår natt kom mamma hem från turklandet, så hon hämta Klara imorse för det blev rätt sent dom kom hem igår. Gjorde inte mig något egentligen, men ville sova länge idag :P Tjugo i tio imorse skicka mamma sms att hon skulle hämta klara, så då vart det bara upp och invänta henne. Höll på och deka under tiden för hon gick :P Haha, men till slut kom hon. Fick ett par gråa falska converse,godis och ett par trosor :) Sen gick jag och la mig igen i ett par timmar, sen kom Paulina in en stund och vi satt och tjöta lite:) Sen kom Texas och hämta sina saker, så ja. Sen satt jag och spela lite spel på datorn och typ vänta på att tiden skullee gå så mamma skulle hämta mig :) Så drog upp till henne och fick ett par t-shirtar,yttligare ett par skor, trosor och armband! Riktigt bra :) Käka tacos och kolla på tv och hon berätta lite vad dom hade gjort i Turkiet. Nu har jag nyligen kommit hem och ska strax ta värktabletter och sen slänga mig under täcket för att mysa med mina katter <3 

Hoppas alla  har haft en bra helg, för det har jag :) Imorgon blir det att fira ena kusinen, skojskoj! Så måste upp i tid imorgon för att duscha och så :) Myees!



Slänger in en väldigt gammal bild! Vintern 2006.

Kommentarer
Emelie

Ta gärna kort på det du fått :)

2012-05-20 @ 00:40:14 | http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback