Trök Söndag.

Skoja inte, hatar Söndagar. Alltid lika sega, blööö! Men aja, i Fredags åkte jag till Degerfors för att umgås med Texas och Melinda :) Fick sällskap från Karlstad av Bebbe och Håkan, skojskoj :) haha. Så när vi kom fram till Texas vart det att gå till Pekås för att köpa groggvirke,mat och lite sånt. Sen blev det raka vägen hem till Texas för att öppna första cidern och käka lite, ingen av oss trodde att kvällen skulle sluta så bra som den faktiskt gjorde. Iaf! Texas satt och försökte få tag på lite mer folk och till slut kom det två stycken killar och jag försökte få igång alla så bad om en kortlek. Vi körde Fuck the.... eehmm. Hur et nu stavas xD Iaf ett kortspel, vart så mycket bättre stämning bland alla och så :) Sen körde vi en om gång Ge & Ta! Kan ju säga att ALL alkohl som fanns i Texas lägenhet tog slut. Vi la oss rätt sent också, hade blivit väldigt ljust. I sängen var vi 4 st som bråkade om plats, dock var det nog Håkan som tog upp den mesta av all plats xD Sen vart det att åka hem, käkade när jag kom hem sen la jag mig i ett par timmar. 

När jag vaknade upp igår runt 21:00 så tog jag fram colan och popcorn och myste ner mig i soffan till en film på tvn, när filmen var slut så var jag väldig rastlös och visste verkligen inte va jag ska göra. Då kom jag på att jag fick ju färg av mamma i Fredags när hon hämta mig, så då vart det att fortsätta måla på hörn-hylla. Ser så mycket bättre ut nu mot hur den såg ut förut. FY FAN! Höll på i ett par timmar och somna runt 05:00 imorse, vakna till vid 12:00 imorse men ville inte gå upp så låg kvar där ett bra tag till. Sen gick jag upp och fortsatte måla, nu är den klar :) Är bara några små saker som ska fixas på den, försvann lite färg när jag tog bort tejpen förut :( Dumt juuue! Men men, nu ska jag fixa det sista så jag sen kan få bort sakerna från bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback