Beauty and a beat!

Tack Maddis, nu har jag den på huvudet xD Haha, var t.om. tvungen att ladda ner den så jag kunde lägga in den i telefonen xD Fy daaaaj! Haha, vad har man gjort idag då? Städa lite förut, sen gick jag till affären. Efter en stund sittandes hemma fick jag tråkigt så drog till Gunn och satt där en stund och tjöta, sen gick jag ner till Paulina och snackade lite skit. Skönt att få ur sig lite faktiskt, behövs ibland :) Sen blev det pizza, var riktigt gött. Sen gick jag till Jessica en stund för att se vad hon gjorde. dock satt hon och typ sov i soffan xD Mja, varit en heldel idag. Blir väl endel ränning imorgon också om jag känner mig själv rätt, ska till psyk. Ska vara ddär 15:15 så då blir det 14:45 bussen till stan, ska även sälja en sak imorgon så ska ta och räkna min pant och se hur mycket jag har. OM jag har tur kanske jag köpa B&J imorgon :D Om jag har tillräkligt ska jag fan göra det, unna mig det. Var fööööör länge sen jag käkade det nu :( Vart tyvärr inget äventyr idag, tråkigt nog. Men kanske blir under helgen? Who knows? Not me :D Kan ju bara hoppas, Men nu ska jag snart droppa Tuffs ögon för sista gången idag och lägga mig, måste upp i tid imorgon för ska ringa till vetrinären och boka tid för en efterkoll på Tuffs ögon. Hoppas det går bra och att det har läkt nu, annars blir jag ledsen för Tuffs är riktigt grinig på mig nu :(

men men, nu ska jag röka och sen droppa ögonen på honom och lägga mig. 
Psst, klippte mig lite förut. Håret var så jävla slitet så klippte av en heldel, känns skönt att få bort det slitna :) Nästa gång går jag till en frisör och klipper mig ist, så man får iordning på det!



Nybild, dock ser det ut som om jag har en hjälm på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback