Handling.

Har precis kommit hem efter en tur på palmviken, köpte mig en liten sallad,kattmat,kattsand,smaksatt creme fraiche,mjölk och MASSOR med frysta bär. :D Köpte mig även banan och gurka, så ikväll tänkte jag göra en smoothie med banan,lite o´boy och mjölk :) Mums, ska snart ta och börja städa. Har precis stängt in katterna på toa för passar på och vädra samtidigt så det kommer in ny lufta :) Ska även rolla soffan lite hade jag tänkt och få bort lite katthår, behövs kan jag säga er. Haha, mjaa. Sen runt 19:00 blir det att laga lite mat, marinerad kyckling,ris,curry sås och lite sallad till. Försöker leva på den "nyttigare" sidan nu :) Genom att tillsätta mer grönsaker till maten, behöver det. Fick världens guligaste sms av Emelie igår också blev såååå glad :)



Så jääääävla sött :) Tack gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback