Lyxmiddag.

Idag lyxa jag till det när det gäller maten, la kyckling filé i marinad igår kväll innan jag la mig.,  Så idag fick jag äta min efterlängtande mat, det blev smookey honey marinerad kyckling,ris,currysås och sallad som bestod av gurka,paprik,rödlök och lite feta ost. Fick lite mat orgasm, överdrev inte heller med maten och åt inte alls lika mycket som jag brukar göra :) Räkte med en portion också, känns väldigt bra ^^ Hehe. Ska snart göra mig en smoothie som efterrätt och bara slappa resten av kvällen, imorgon kommer Emma hit och så ska jag på möte med. Men jaa, Nu ska jag fixa iordningen smoothien innan nybyggarna börjar :D


Kommentarer
▲ J0Z

Kikar in och hoppas du har en bra dag (:

2012-11-06 @ 16:15:50 | http://bedeliciious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback