We are never ever getting back togehter.

Dagen har gått rätt smärtfritt. Har inte varit hemma sådär jätte mycket, under dagen hade jag även Klara mii på besök för mamma ville inte ha med henne i skogen ifall det fortfarande var älg jakt. Så myste riktigt mycket med henne, var även ute på en promenad med henne :) Sen satt jag hemma en stund och efter det gick jag till Gunn med några lådor och efter det gick jag och Jessica in till henne och drack té och kollade på partaj, riktigt mys idag. 

Inatt när jag hade skrivit inlägget fick jag världens ångest attack och började pilla upp en rakhyvel, men kom inte så långt. Så gick och la mig till slut faktiskt, orkade inte sitta och gråta och vara frustrerad över det. Imorgon har jag INGET planerat, kanske höra med Malou om hon vill ha sällskap en stund eller något? Det märks imorgon, ska gå med flera lådor till Gunn och sen kommer pappa med flera lådor efter jobbet. Mmmyees. Men nu ska jag fixa mig något litet att käka och mysa med katterna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback