Godkväll..

Ja, sitter och lyssnar på musik på min gamla dator. Har bränt en ny musik skiva på den eftersom min andra inte har en brännare. Gud vad konstigt det känns att sitta vid en stor dator, eller ja. En stor skärm, har tillbringat dagen med att kolla egenom bilder på datorn.. Det är några stycken, började nästan gråta när jag såg alla på min lilla Dumbo.. Gud vad jag saknar honom, mitt hjärta. Men han finns kvar i lägenheten, har kännt det flera gånger :) Typ om jag har lugt i sängen så har jag känt tassavtryck på täcket när inte någon katt har varit där inne. Så det känns skönt att han fortfarande finns här :) Men men. Imorgon ska jag faktiskt ta och städa garderoberna, behövs så jag kan bära ner sånt som inte ska vara där till förrådet och få ordning där.. Mmmyees!



Gammal ego bild!

Kommentarer
saras hemligheter - att överleva våldtäkt

Vad fin du är :) hoppas allt är bra med dig idag!

2012-09-29 @ 09:15:25 | http://sarashemligheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback