Noll sömn.

Nope, ingen sömn inatt. Har varit tjock i halsen och hostat som en galning, inte speciellt skönt. Så drog ut på en lite promenad för att se om jag fann någon som var vaken. Till slut fick jag lite sällskap :) Satt och prata om allt mellan himmel och jord. Rätt skoj, nu sitter jag och kollar på Vakna! med the voice på 5:an och har rätt nyligen käkat lite frukost. Funderar på att pyssla lite med lägenheten idag så jag håller mig vaken! Ska inte försöka sova innan det är dags att sova ikväll så jag kan vända på dygnet, orkar inte vara någon jävla förlorare som sover halva dagarna. Måste få ordning på livet, mhmm! Men nu funderar jag på att ta och göra mig en kopp té och sätta mig i solen på altan och ta en rök :) GöttGött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback